Қазақстан республикасы білім және ғылым министрлігі icon

Қазақстан республикасы білім және ғылым министрлігі



НазваниеҚазақстан республикасы білім және ғылым министрлігі
Дата конвертации01.06.2013
Размер269.57 Kb.
ТипДокументы
источник

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ


Т.Жүргенов атындағы Қазақ Ұлттық Өнер академиясы


УЛАН ДАУБАЙ


Қазақстан кескіндеме өнеріндегі қаһармандық –рух тақырыбының дамуы (1990-2010жж)

60М41300 «кескіндеме»

мамандануы: «Станокты кескіндеме»

Академиялық магистр дәрежесін алу үшін дайындалған диссертацияның


РЕФЕРАТЫ


Ғылыми жетекшісі:

Ж.Т. Берістенов

Доцент, философия ғыл. кан.

ҚР Мәдениет қайраткері




Алматы 2011


^ Жұмыстың құрылымы мен көлемі. Диссертацияның құрылымы зерттеу жұмысы көздеген мақсаттар мен міндеттерге орай анықталған. Диссертацияның құрылымы кіріспеден, негізгі екі тарау мен қорытынды және пайдаланылған әдебиеттер тізімінен, иллюстрациялық материалдар мен қосымшалардан тұрады.

Жұмыстың жалпы сипаттамасы. Диссертациялық ізденіс қазіргі заманғы мәдениеттегі өзінің жаңашылыдығымен маңызды рөл атқарып жатқан кескіндемнің жаңа мүмкіндіктерін талдауға арналған. Десе де, өнерде өзінің ауқымдылығымен және маңыздылығымен айрықшаланатын тақырыптық бағыттар бар. Оған қоғамның ұлы рухани құндылығының қуатын, адамның Отанына, туған халқына деген адалдығын, ел басына күн туғанда қолына суық қару алып, туған Жерін аянбай қорғауға даяр болып қана қоймай, іс жүзінде осы туған елі, жері үшін жан тәсілім ететін ұлы қасиетін ашатын қаһармандық, ерлік тақырыбының орны бөлек. Өнердің бұл саласы еліміздің тарихын тереңірек танып, ата-баба, ағаларымыздың биік рухын ұмытпай, шексіз тарихи табиғатынан ата-бабаларымыздың бойына біткен, бүгінгі күнде ұмыт болып бара жатқан Отан сүйгіштік идеологияның қайта жаңғыруына жол салмақ.

^

Магистрлік диссертацияның көлемі: 75 бет.

Пайдаланылған еңбектер саны: 54

Зерттеуге байланысты жиі пайдаланатын термин сөздер: тарихи реализм, қаһармандық-рух, батальды жанр, тарихи тұлғалар, тарихи шайқастар, рух, патриотизм, ерлік, соғыс, кескіндеме, колорит, түс, рең, сюжет, эстетика, психологизм, стиль, ағым, бағыт.

Тақырыптың өзектілігі және оның мемлекеттік бағдарламалармен байланысы. Тәуелсіз Қазақстанның әлеуметтік-мәдени даму жолы дегеніміз, ең алдымен, адамзат қазыналарына басты назар аудару, прогресшіл халық дәстүрлері мен әдет-ғұрпының моральдық байлықтарына қайтып оралу, мәдениетінің барлық салаларында ұлттық даралықты сақтау, барлық ұлттық мәдениеттердің қазыналары мен дербестігін мойындату болып табылады.

Сурет өнері қанша ғасыр, қанша заман толқынысынан өтсе де өзіндік ерекшелігімен мән-мағынасын жоғалтпай өз жалғасын тауып келеді. Бейнелеу өнерінің қалыптасып дамыған уақытынан бастап бүгінгі күнге дейінгі аралығына көз жүгіртер болсақ айтарлықтай өзгерістер енгенін өнер тарихынан біліп, танимыз.

Бүгінгі таңда жаппай ғаламдастыру жүріп жатқан уақытта, қазіргі жер шарындағы халықтардың тең жартысы өзінің тілінен, ұлттық ерекшеліктерінен айырылуда. Демек, қазақ этносының тілі мен ділі, ұлттық психологиясы мен дүниетанымы, мәдениеті, оның ішінде өнерінің қазіргі кезеңде сақталуы, дамуы қазіргі кезеңнің кезек күттірмейтін тақырыптары болып отыр. ...Қоғамдық дамудың басты мақсаты - жеке адамның рухани тұрғыдан өзін - өзі жүзеге асыруын қамтамасыз ету. Дарын, қабілет - ұлттық игілік, оның иелері қоғам, мемлекет көзінен таса қалуға тиіс емес», - дейді философ ғалым С. Таңқаев. Демек, қоғамда адам тұлғасының өзін айқындайтын жеке заттардың мәні, белгісі және қандай да бір тұлғаның әрбір жеке ерекше белгісі біртұтастылықта жинақталып, көрініс табады.

Адам қоғамдық өмірдің белсенді мүшесі, күрделі қоғамдық құбылыс, сондықтан да адамның бойында ол өмір сүріп отырған қоғамның қасиет – сипаттары көрініс таппай тұрмайды.

Әрбір адам бүкіл әлемге өзінің ұлттық тілін, әдет - ғұрпын, материалдық мәдениетін, ұлттық болмыс ерекшеліктерін танытатын қоғамның мұрагері, жақтаушысы, сақтаушысы екені этнографиялық ғылымда дәлелденген.

Қазақстан президенті Нұрсұлтан Назарбаев «Елдің экономикалық мүдделерінің дұрыс шешілуі үшін де алыс - жақындағы мемлекеттердің біздің танығаны, сыйлағаны, мойындағаны керек. Ал осынау дүбірлі дүниеде өзіңді мойындатудың сенімді жолы – тағылымды тарих, озық ғылым, өрелі мәдениет» - деп өркениетті мәдениетке өрелі шығармашылық иелері сабақтастырудың қажет екенін баса көрсетіп айтады. Әр халықтың сан ғасырларға созылған ұрпақ тәрбиесінде өзiндiк рухани тарихы, тағлымы, ой - пiкiрi, қорытынды түйіні, мәдениет жүйесі болатыны белгілі.

Халқымыздың бейнелеу өнері сан ғасырлар қойнауынан бастау алады. Бүгінгі таңда оның көркемдік, мәдени - рухани, әлеуметтік тарихын, заңдылығын, ерекшелігін танып білуде шығармашылықтың маңызы зор. Қазіргі таңда бейнелеу өнер шығармаларын мәдениеттің құрамдас элементінің негізінде айқындап, танып білу, өнер түрлерінің озық үлгілерінде жинақтау, зерделі зерттеу аса маңызы мәселе.

^

Қоғамның әлеуметтік құрылымы мен мәдениет бір - бірімен өзара тығыз байланысты екендігі даусыз.

Зерттеу тақырыбының өзектілігі: Қаһарман ерлік және оның өнерде сомдалу бейнесі қоғамның назарын әрқашан да өзіне аудара білген және аудара бермек. Бұл кездейсоқ емес. Бұл мәселелерді кім қойса да, қалай шешпек болып талпынса да- ол міндетті түрде тікелей немесе жанама сипатта жан түршігерлік қантөгіс соғыс пен жайма шуақ бейбіт күннің өзара бітпес күресін, философтарды ғана емес, әлеуметшілерді, өнер иелерін, жалпы жер шарын мекендеген бүкіл адамзатты толғандыратын, терең ойға түсіретін, жан сыздатар қасіретті мәселе.

^

Әлемдік мәдениет тарихы өнердің адамның жан-дүниесіне, сезіміне қайталанбас әсер беретінін көрсеткен көптеген дәлелдеріне бай.

Реалистік өнердің кез келген жанрының немесе түрінің, кез келген тақырыбының немесе сюжеттік көрінісінің туындылары тәрбиелемей қоймайды. Натюрморт ол өзінше бір бөлек әңгіме болатын болса, енді бірі- пейзаж, екінші бірі - өмір соқпақтарына арналған тақырыптық суреттер. Олардың адамның рухани дүниесіне әсер ететін әлеуеттік ықпалы да әрқалай. Тақырыптық суреттер азаматтық мәні жағынан әртүрлі болып келеді. Мысалы, тұрмыстық сюжеттер адамға әсер етудің белгілі бір сипаттарына ие болатын болса, драмалық суреттер- адамды өзгеше бір әсерге, ал, қаһармандық, батырлық бейнелер– адам жанын тағы бір өзгеше асқақ әсерге бөлеп жатады. Суретшінің дарындық талантына, оның шынайылықты өткір, өз бейнесінде және айрықша көре білуіне, бейнеленіп отырған дүниенің терең болмысын ұғына, түйсіне білуіне бірқатар жайттардың байланысты екені, әрине, айтпаса да түсінікті.

Тақырыптың өзектілігі мен оның зерттелу деңгейінен жұмыстың басты мақсатын айқындау мүмкіндігі туады. Бүгінгі қоғамдық, әлеуметтік, рухани өміріміздегі орын алып отырған көптеген өзгерістердің өзі, рухани мәдениетпен бiрге сiңген мәдени болмыс қазіргі суретшiлердiң, шеберлердiң, дизайнерлердің, зерттеушілердің көркемдiк мәселелерді шешу әдiстерiнен, бейнелік тұрақты нақыштарынан, пластикалық түзiлiм шешiмдерiнен, бояу түсiнен, баяндау тiлi мен бейненің сомдалу сипатынан көрiніс табады. Қазақстан бейнелеу өнері тарихында кескіндеменің алатын орны айрықша. Респуликамыздың бүгінгі кемел сурет өнерінің бастауы болған акварель, майлы бяу біздің қылқалам иелерінің реалистік шыншыл кескіндеменің дәстүрін игеруіне теңдесі жоқ үлесін қосты.

Суретшілердің көркем туындысындағы ұлттық мазмұнға толы көріністің әр біреуін байыптап талдау, оның өзіндік керемет қолтаңбасын ашуға, көркем шығармасындағы композициялық құрылымының қыр – сырын, мазмұнын беруге, сонымен қоса көркемдік ерекшелігін анықтауға септігін тигізеді. Әлбетте қазір кескіндемешілердің саны айтарлықтай өз есебінде өскен. Солардың ішінде ұлт тәуелсіздігі, руханият әлеміне кең жол, жаңа өріс ашушы Ағымсалы Дүзелханов, Жұмақын Қайрамбаев, Бақытхан Мырзахметов, Николай Аштема, Досбол Қасымов, Қазбек Әжібек, Өмірбек Жұбанязов, Дәулет Аймағамбетов, Талғат Тілеужан, Нұрлан Қарымсақов, Жамхан Айдар т.б. реалистік бағытта бейнелеген қаһармандық рух тақырыбы көркем туындылардың қазақ өмірімен байланысын, тарихи портреттерінен ата – баба тарихы айқындалған. Көркем әрі әуенге толы Қаһармандық рух тақырыбы туындылары әрбір адамға ұлттық ой туғызады.

Қоғамымыздың әртүрлі салаларын қайта құрудағы күрделі міндеттердің бірі Қазақстан суретшілерінің еңбектерін бағалау. Сонымен қатар көркем шығармалардың мазмұндық сипатының ұлттық ерекшелігіне аса мән бере отырып, оны түсіне, сезіне білу керек. Төл өнерімізді сондай-ақ оған алдымен ден қойып, болашақ ұрпағымызға түсінікті етіп жеткізу біздің басты мақсатымыз болып табылады.

Зерттеудің мақсаты мен міндеттері. Өмір мен өнердегі ерлік- рух көпқырлы ұғым. Ол борышкерлік пен ерлік, батырлық оның бар бет-бейнесін ашатын, қару-жарақ қақтығысқа тап болған қарапайым адамдардың талпыныстары мен әрекеттерінен ғана көрініп қоймайды. Ол қоғамның соғыстан тыс, сол кезеңдегі жай, бейбіт өмірінде де анық байқалып қалып жатады.

Қаһармандық, ерліктің әртүрлі рухани-адамгершілікті, эстетикалық, психологиялық шектері бар. Ол, мысалы, «бір реттік ерлік» аясында, адамның еңбектегі, тұрмыстағы, не соғыс даласындағы жеке әрекеті ретінде байқалады. Бірақ, ол өзара мақсат бірлігін құрайтын, ұзақ уақыттық үрдіс болып табылатын көптеген әрекеттерінен де көрінуі ықтимал. Қаһармандық, ерлік жалғыз адамның әрекеттік мінез-қылығымен қатар, белгілі бір топтың да мінездік әрекетін сипаттай алады. Ол мыңдаған, он мыңдаған, миллиондаған жандардың жасаған қадамы. Осы жағдайларда, қаһармандық «жаппай қаһармандық» деген ұғыммен анықталатын ерекше қасиеттік мінездемесін бейнелейді. Егер басқа қырынан қарастыратын болсақ, қаһармандық адамның, белгілі бір топтың, ұжымның, қоғамның сыртқы тәртіпке болған бөгетін жоюы. Алайда, ол адамның рухани жан-дүниесіндегі күресті, ішкі жан-дүниесінің бір-біріне қарама-қайшы арпалысқан күресінде ішкі «бөгет, кедергілеріне» төтеп беруінен де ашылады.

^

Алға қойылған мақсатқа қол жеткізу үшін зерттеулер барысында мынадай міндеттер өз шешімін табады:

  • заманауи отандық кескіндеменің, өнертану және дәстүрлі мәдениеттің мәселелері бойынша ғылыми-теориялық деректерін меңгеру;

  • кескіндеме әлеміндегі қаһармандық рух тақырыбының қалыптасуындағы шығарманың өзінің адамға психологиялық, психофизиологиялық тұрғыдан, этнография, мәдениеттану теориясына сай зерттелуі;

  • ^

    кескіндеменің әртүрлі стилдік бағыттағы нысандарына талдаулар жүргізу;

  • қаһармандық-рух тақырыбының , жалпы адамға, қоғамға әсер ету әдістерін зерттеу.

Тақырыптың зерттелу деңгейі. Бұл зерттеу жұмысы Қазақстан бейнелеу өнерінің Қаһармандық рух тақырыбының әлеуметтік, рухани, адамгершілік, эстетикалық және дүниетанымдық көзқарас ерекшелігін білуге, шығармашылық мұрасын тануға мүмкіндік береді деп ойлаймыз.

Қазақстан суретшілерін халықтың патриоттық рухы, өмірлік тарихы ерекше қызықтырып келеді. Сондықтан Қаһармандық рух тақырыбының өзіндік болмысы мен ерекше көркемдік шығармашылығы арқылы қалыптасқан өзіндік орыны бар тақырып. Суретшілер шығармалары өз Отанына, өз халқының тарихына байланысты әрі сол шынайы бейнелерді ашып көрсете білді. Олардың шығармаларын зерттеуде өнертанушылар Р.Ергалиеваның, Е.Малиновскаяның, К.Лидің, Б.К.Байжігітов, Қ.Қ. Болатбаев, А.С. Ғалымжанова, А.К. Юсупова, Қ.З.Халықов т.б зерттеушілердің өзіндік зерттеулері жазылып, өзіндік пікір қалыптастырғанын айтуға болады.

Бейнелеу өнерінің туындылары шындықты қайталамайтын, жансыз көшірме емес. Ол заманның рухани мәнін, саяси-философиялық, эстетикалық, этикалық идеяларын мағыналы мазмұнға айналдыратын үлкен бір дүние. Өнердің осы түріне енетін шығармаларды көзбен көру арқылы түсініп, бағалап, кеңістікте қабылдаймыз.

Қазақстан бейнелеу өнерінің тарихын көш бастаған суретшілеріміздің классикалық көркем шығармаларынсыз елестету мүмкін емес. Әрине шынайы көркем туындылар ұлттың жанды құбылысына айналып, жаңа ғасырмен үндесуде. Қазақстан бейнелеу өнерінің Қаһармандық рух тақырыбының өнердегі салыну деңгейін, қазіргі замани өнеріндегі көрінісін, мазмұн мен форманың бейнелеу өнері мысалдары арқылы талдауға ұйытқы болды.

Жұмыстың нысаны мен пәні. Зерттеу тақырыбының нысанына 1990-2010 жылдар аралығында Қазақстанның көркемөнер үрдістеріндегі қалыптасқан қаһармандық –рух тақырыбының үрдістерін зерттеу жатады.

^

Зерттеуде қоғамдық кеңістік пен уақыттағы бейнелеу стильдері айрықша бөлініп көрсетіледі.

Жұмыстық теориялық және әдістемелік негіздері. Қазақстанның қаһармандық-рух тақырыбының қоғамдағы жаңа адамды қалыптастырудағы алатын ролі туралы теориялық негіздеулерден көрінеді.

Жүргізілген зерттеулердің тәжірибелік мәні оның нәтижелерін Қазақстанның заманауи кескіндемелік қызметінде пайдалануға мол мүмкіншіліктер береді. Нәтижелері әдістемелік және тәжірибелік оқулықтар түрінде беріліп, орындалған зерттеулер бейнелеу өнерінде сауатты және пәрменді пайдалануға қол ұшын береді. Қаһармандық бейнесі көп қырлы, саналуан түрлі. Оның өнердегі бейнесінің құйылып, сомдалу жолдары да сондай санқилы. Қазақстанның бейнелеу өнеріндегі қаһармандық - ерлік тақырыбының ағымдары мен ерекшеліктерін, оның нақты жолдарын қарастыра келіп, ең алдымен, қаһармандық, ерлік табиғатын қоғамдық айқындалған құбылыс ретінде, қолына қару ұстап соғысқа тап болған адамды қаһармандық әрекетке, ерлікке жетелейтін объективті және субъективті факторлар ретінде қарастыру лазым екенін түсініп алған дұрыс.

Соғыстың мақсаты мен сипаты «қолына қару ұстаған адамның» белгілі бір әдебі мен әрекетін береді. Соғыс туралы көзқарас көп болғанымен, олардың барлығы соғыс жайғдайындағы қаһармандықтың дәріптелуіне, соғыстың мәнінің негізі, яғни отанды, ел мен жерді қорғау тақырыбына сайып келеді. Философиялық таным соғыстағы ерліктің этикасы мен эстетикасының мәнін талдауға, сондай-ақ, тарихи реализм өнеріндегі оның бейнесінің сомдалу ерекшеліктерін кеңінен, жан-жақты ашуға мол мүмкіндік беретін кезекпелі ғылыми әдістемелік бағыт-бағдар береді.

Зерттеулердің ғылыми жаңалығы Қаһармандық-рух және оның өнерде сомдалу бейнесі Қазақстанның патриотизімінің қалыптастырудағы тигізетін ықпалының негізгі қағидаларының жалпыланып талдануында және өнертану саласында тұңғыш рет зерттеу нысанына алынып отырумен ерекшеленеді. Зерттеу бойынша өнертанулық пайымдаулар жасалынып, алынған ғылыми нәтижелер төмендегідей;

^

- мәдени даму мен жаңару жағдайында қазақ өнері нарықтық қатынастар қыспағында өзінің ұлттық келбетін тарихи реализм арқылы сақтай алатындығы сарапталады;

- қаһармандық-рух және оның өнерде сомдалу бейнесі рухани-патриоттық бастаулар және оның жасампаздығының көрініс ретінде дәлелденді;

^

- әлеуметтік өмір кеңістігінде көркемөнердің рухани ықпал ететіндігі байыпталады;

- Қазақстанның бейнелеу өнеріндегі қаһармандық - ерлік тақырыбының ағымдары мен ерекшеліктері талданады.

^

Қорғауға ұсынылатын негізгі ғылыми қағидалар:

- Бейнелеу өнеріндегі қаһармандық бейнесінің сомдалу жолдары мен оның ерекшеліктерін талдау барысында ең алдымен көркем ой мен оны сомдаудың бастапқы анағұрлым күрделі және қайшылықты, тереңдігі және айрықшалығы неден көрінетіні, шынайы өмірдің қай тұстарын суреттейтіні, өнер туындысында қалай – толық немесе жартылай, кезекпелі сомдалатыны қарастырылды;

- көркем шеберлік деңгейінің және ойдың осы өнердің пластикалық түрі мен жанрында суреттелуінің мінсіздігі, жалпы - ойдың өнер туындысына айналуының диалектикалық үрдісі көрсетіледі;

- Қаһармандық-патриоттық тақырыпты көркем ойды қалыптастыру жолдарынан, қағидаларынан және ерекшеліктерін қарастыру. Қазақстан суретшілерінің көркем туындыларының ерекшеліктері, философиялық мағыналары, ондағы тарихи қаһармандық тақырыпқа қатысты ұлттық сипаты сараланады.

- Суретшінің туындыларында бейнеленген ұлттық болмыс пен ұлттық ерекшеліктерді танытатын қазақ жерінің табиғаты, өткен тарихымызда өз іздерін қалдырған тарихи тұлғаларымыз мен тарихи ұлы отан қорғау соғыстары, ғылыми тұрғыдан дәлелдене отырып зерттелді. Қазақстанның бейнелеу өнеріндегі қаһармандық ерлік тақырыбының ерекшеліктері талданады.


^ Диссертацияның теориялық және тәжірибелік құндылығы, қолданыс салалары. Жұмыстың теориялық негізіне теориялық ерекшеліктері зерделенген өнертанулық еңбектердегі әдіснамалық қағидалар жатады. Ал әдіснамалық негізіне жалпы кескіндеме тарихын зерттеуге байланысты жіктеу, тарихи тұрғыда жүйелеу, т.б. қалыптасқан әдістер, ұстанымдар жатады. Диссертациялық ізденісте ХХ ғасыр мәдениеттануында, өнер тарихы мен философиясында ұтымды қолданыс тапқан модельдеу, жіктеу және т.б. тәсілдер пайданалынады.

Жұмыстың мазмұнындағы архитектоникалық бірлік логикалық және тарихи талдаудың ішкі байланысын айқындаудан туындайды, мәдени мәтіндерге түсіндірме беру барысында ұлттық кескіндеме өнер туындыларының тұтастығына ерекше назар аударылады.

Зерттеудің теориялық құндылығы кескіндеменің тарихи-көркем формаларына өнертанулық суреттемелер беру зерттеулерді ынталандырып, бейнелеу өнер шеберлері арасындағы шығармашылық пен еліміздегі өнертану ғылымындағы өнер тарихының әдіснамалық мәселелеріне бет бұруға себебін тигізеді. Олардың арасында қазіргі кескіндеме өнеріндегі жаңалық негіздері алдыңғы қатарға шығады.

Диссертациялық зерттеудің нәтижелері мен қағидалары жоғарғы оқу орындарында оқытылатын өнертану, эстетика пәндерінде және өнер университеттерінің кескіндемеге қатысты арнайы пәндер сабақтарында қолданыс таба алады.

^ Зерттеу нәтижелерінің баяндалуы мен мақұлдануы.

Диссертациялық ізденіс Т.Жүргенов атындағы Қазақ Ұлттық өнер академиясының «Кескіндеме және мүсін» факультетінің «кескіндеме» кафедрасында орындалып, осы кафедраның мәжілісінде талқылауға ұсынылды.

Диссертация тақырыбына байланысты:
^

1. Тарихи суреттерге арналған суретші Ж.Қайрамбаевтың шығармалары. «Хабаршы» ҚР ҚМ әскери институтының ғылыми зерттеулік журналы. 2010 ж. №3(9).57-60 бб.

2. «Қазақ өнерінің жаңа кезеңінің психологиялық қасиеттері». Философия альманахы. 2011.№1. Қаңтар. 69-74 бб. Ж.Берістеновпен қосавторлықта.

3. «Қазақстанның бейнелеу өнеріндегі реализмнің орыны». «Жамбыл және түрік халықтарының эпикалық мұрасы». Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары.Т.Жүргенов ат.ҚҰӨА. –Алматы. 2011 ж. Ж.Берістеновпен қосавторлықта, барлық саны үш мақаласы жарияланды.




^

МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ

РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН




Казахская Национальная Академия Искусства имени Т. Жургенова


УЛАН ДАУБАЙ


^

Развитие темы Героическо-Духовного в исскустве живописи Казахстана (1990-2010гг)

60М41300 «Живопись»

специализация: «Станковый живопись»

РЕФЕРАТ

диссертации подготовленный на соискание академической степени магистра




Научный руководитель:

^

Беристенов Ж.Т.

Доцент, кандидат философских наук

Деятель исскуства РК




Алматы 2011


Структура и объем работы. Структура диссертации определена согласно целям и задачам предусмотренным исследовательской работой. Структура диссертации состоит из введения, основных двух глав, заключении, перечня использованной литературы, иллюстрационных материалов и приложении.

Общяя характеристика работы. Диссертационный поиск посвящен толковании и расмотрении новых возможностей живописи занимающий очень важную роль в сфере исскуства своим новаторским веянием в современной культуре. Все же, в исскустве имеются тематические направления, которые ярко отличаются своей объемностью и важностью. Тема Героизма и Духа подвига раскрывающая великие качества человека готового не только защищать до последней капли крови, взяв в руки холодное оружие в трудные моменты, тем самым показав бесконечную преданность своему Народу, Родине, но и фактически готового отдать свою жизнь за Родную землю и Родину, подтверждая мощь духовной ценности общества, занимает особое место в мире исскуства, культуры определенной страны, государства в целом. Данная сфера исскуства прокладывает путь к идеологическому обновлению патриотизма, к сожалению, недооцениваемого в современном обществе, к возрождению природных качеств наших предков даруемое нам свыше, а так же, она не позволяет легкомысленно забыть высокие духовные ценности наших предков и старших братьев, глубже познать историю родной земли.

^

Обьем магистерской диссертации: 75 страницы.

Количество использованных трудов: 54

Часто используемые в исследовании терминологические выражения и слова: исторический реализм, героический дух, батальный жанр, исторические лица, исторические битвы, дух, патриотизм, подвиг, война, живопись, колорит, цвет, гамма, сюжет, эстетика, психологизм, стиль, тенденция, направление.

Актуальность темы и его связь с государственными программами. Социально-культурное направление независимого Казахстана, основанное прежде всего, в обращении особого внимания на человеческие сокровища, является разумным возвращением к моральному богатству прогрессивным народным традициям и обычаям, во всех сферах культуры сохранении национальной индивидуальности, признания богатого сокровища и индивидуальности национальной культуры.

Несмотря ни на какие трудности и переживание различной системы исторических периодов, художественное исскуство и на сегодня находит свое умсетное продолжение не теряя свои специфические особенности. Если рассмотреть период с начала сформирования живописного исскуства до сегодняшних дней, о значительных изменениях можно узнать из истории искусства.

В сегодняшние дни массовой глобализации половина народов всего мира лишаются родного языка, национальной особенности. Значит, язык и дух, национальная психология и мировоззрение, культура, в том числе в настоящее время сохранение и развитие исскуства казахского этноса является актуальной темой нашего времени... Главная цель общественного развития- осуществления в части духовного обеспечения личности самого себя. Талант, способности это бесценные национальные достояния, оно ни в коем случае не должно оставаться вне внимания его владельцев - общества и государства», - говорит философ ученый С. Танкаев. Значит, в обществе суть личных веществ определяющая саму личность человека, его признаки и каждые отдельные признаки определенного лица находят свое отражение в виде их унитарных накоплении.

Человек - активный член общественной жизни, сложное общественное явление, поэтому, в суть человека не могут не сказаться качественные признаки общества той эпохи, переживаемый данным индивидуумом.

В этнографической науке доказано о том, что каждый человек является сторонником, наследником, защитником своего общества представляющий всему миру свои национальные природные особенности, материальную культуру, традиционные обычаи, свой родной национальный язык.

Президент Казахстана Нурсултан Назарбаев говоря «Для правильного решения экономических интересов страны – нам необходимо признание, уважение нас далеких-близких государств. А в такое суматошное время надежный путь признания себя другими– правдивая история, прогрессивная наука, богатая культура» - ясно указывает о необходимости связи творческих наследии в цивилизованной культуре. Нам известно о том, что в каждом воспитании поколения с испокон веков cущeствуют своеобразная духовная история, назидание, идеология, концепционные выводы и четкая система культуры.

Изобразительное исскуство нашего народа начинается с древних времен. На сегодняшний день, важность творчества в признании его художественного, культурно-духовного, социально-исторического, закономерного и специфичного особенна. Определение на основе составляющих элементов культуры, признание, накопление в передовых образцах и в видах исскуства произведении изобразительного исскуства на сегодня, является особо важной проблемой современного исследования.

^

Бесспорно, что социальная структура и культура общества тесно взаимосвязаны.

Актуальность темы исследования: Тема героического подвига и его образ в исскустве постоянно привлекала внимание общества и безусловно, продолжает привлекать. Это, конечно не случайно. Кто бы ни выдвинул эти проблемы и как бы ни старался их решить – она в прямом или в косвенном значении обязательно больная, глубокая, волнующая не только философов и авторов исскуства, но и социологов, в целом человечество всего мира, противоположное явление непоколебимой взаимной борьбы суровой войны и солнечного мира.

Мировая история культуры богата множественными доказательствами показывающими неповторимое влияние образа Героизма Духа к глубокой чувствительности человека и его душевного состояния.

^

Любой жанр или вид жанра исскуства, любая тема или произведения сюжетных образов реалистичного произведения призвана воспитать индивидуум, личность.

Если натюрморт отдельная тема, а другой отдельной темой является - пейзаж, еще одна отличительная область- тематические картины посвященные жизненному пути персонажа. Их потенциальное влияние на душевное состояние человека тоже своеобразны. Тематические картины в человеческом смысле бывают разными. Например, если бытовые сюжеты по значению влияния на человека обладают одиними качествами, то драматические картины - влияют по своему, а, Героическо-храбрые образы – дарят человеку особенные высокие чувства. Безусловно понятно, что одаренному таланту художника, его способности увидеть в обычном лице особое, его осознание и понимание глубокой натуры рисуемого им образа связано с рядом обстоятельств.

Из степени исследования и актуальности темы возникает возможности уточнения главной цели работы. Многие изменения происходящие в современной общественной, социальной, духовной жизни, культурная природа внедряемая вместе с духовной культурой находит отражение в характере формирования языка изложения и образа, цвета краски, решении пластических строении, в постоянных иллюстрационных образах, методах решении художественных проблем современных художников, мастеров, дизайнеров, исследователей. Исскуство живописи в истории исскуства Казахстана занимает особое место. Акварельные краски, масляные краски являющиеся первоначальными средствами республиканского исскуства живописи на сегодняшний день вложили непосильный вклад в овладении традиции реалистичного направления исскуства живописи наших художников-соотечественников.

Тщательная разборка каждой картины богатой национального содержания в произведениях художников-мастеров, влияет в раскрытии его необычной подписи, в возможности выдачи содержании, различных нюансов его композиционной структуры художественного творчества, а так же, в определении его художественной особенности. Конечно, сейчас количество живописцев значительно выросло. В их числе из исторических портретов таких ярких авторов прокладывающих широкую дорогу в мир духовности, национальной зависимости как Агымсалы Дузельханова, Жумакына Кайрамбаева, Бакытхана Мырзахметова, Николая Аштема, Досбола Касымова, Казбека Ажибек, Омирбека Жубаниязова, Даулета Аймагамбетова, Талгата Тилеужан, Нурлана Карымсакова, Жамхана Айдар и т.д. благодаря теме Духа Героизма описанного в реалистичном направлении, определяется история предков, связь художественных произведении с жизнью истинных казахов. Художественная и молодичная тема Героического Духа способствует к рождении национальной идеи у каждого сознательного человека.

Одна из сложных задач в перестроике различных подразделении общества оценка трудов казахстанских художников. Вместе с тем, придавая особое значение национальной особенности характера содержания художественного творчества, необходимо понимать и чувствовать его. Понимание собственного исскуства, а так же, обращение особого внимания и его доступная перадача будущему поколению является нашей главной задачей и целью.

Цели и задачи исследования. Героический дух в жизни и исскустве – многогранное понятие. Оно видно не только в поступках и действиях простых людей, к сожалению, сталкивающихся с ворруженным противоборством, раскрывается честью, долгом и подвигом этих простых людей. Оно явно заметно и в спокойных, мирных условиях определенного периода вне всяких воин в обществе.

У Героизма и подвига есть различные духовно-нравственные, эстетические, психологические грани. Она, например, в рамках «одноразового подвига», замечается в трудовом, бытовом, либо в отдельных действиях на поле сражении. Но, она возможно, может отражаться во множественных действиях, являющийся продолжительным временным процессом составляющий взаимные единые цели. Наряду со своиственным характером действия отдельного человека, Героизм и Духовное, так же может охарактеризовать поведенческое действие определенной группы. Это канкретный шаг тысячи, десять тысячи, миллонов людей. В таких условиях, Героизм описывает поведенческий характер особенности качеств определяемых понятием «всеобщего героизма». Если рассмотреть с другой стороны, Героизм – уничтожение препятствии и помех к порядку извне в обществе, в коллективе, определенной группы людей и конкретного человека. Однако, он раскрывается и в противоборстве «препятствии, помех» изнутри в противоречивой борьбе внутреннего состояния, душевной борьбы человека с самим собой.

^

В ходе исследования для достижения поставленных целей находят свои решения нижеследующие задачи:

  • усвоение научно-теоретических сведении по проблемам исскуствоведения и традиционной культуры, современной отечественной живописи;

  • исследование самого творчества согласно этнографии, культурологической теории в психофизиологической, психологической части человека в сформировании темы героизма в сфере живописи;

  • ^

    проведение толковании аналитических исследовании объектов различных стильных направлении живописи;

  • исследование влияния методов темы Героического-Духа обществу, человеку.

Степень исследования темы. Мы думаем, что данная

исследовательская работа позволит узнать особенности духовного, социального, эстетического и мировозренческого взгляда, признать творческое наследие темы героического духа Казахстанского изобразительного исскуства.

Казахстанских художников особо интересует жизненная история, патриотический дух родного народа. Поэтому, благодаря своиственной только ей природе и особенному художественному творчеству место темы Героического духа незаменимо в мире исскуства и культуры в целом. Творчество художников умело раскрывало те истинные образы связанные с историей своего Народа, Родины. В исследовании их трудов можно особо указать на сформирование своебразного мнения, исследовании таких исскуствоведов как Р.Ергалиева, Е.Малиновская, К.Ли, Б.К.Байжигитова, К.К. Болатбаева, А.С. Галымжанова, А.К. Юсупова, К.З.Халыкова и т.д.

Произведение изобразительного исскуства не мертвая копия, не умеющая повторять истинную правду. Произведение изобразительного исскуства большое явление, превращающее в важное содержание политическо-философских, эстетических, этических идеи духовного смысла эпохи. Творчества данного вида исскуства воспринимаются в пространстве через его полноценную оценку, понимания и осознания.

Историю Казахстанского изобразительного исскуства невозможно представить без классического художественного творчества передовых художников страны. Конечно, истинные художественные произведения превращаясь в живые явления нации гармонируют с новым веком. Степень построения в исскустве темы Героического духа, его образ в современном исскустве казахстанского изобразительного исскуства стало причиной анализа примеров по содержании и форме изобразительного исскуства.

Объект и предмет работы. К объекту темы исследования относится исследование процессов Героического духа сформированное в процессах казахстанского художественного исскуства в 1990-2010 годы.

^

В исследовании особо отличается стили изображения общественного пространства и времени.

Теоретические и методологические обоснования работы. Из теоретических обосновании видно о роли темы Казахстанского Героического Духа в сформирования нового человека общества.

Практическая важность проводимых исследовании предоставляет огромные возможности в использовании его результатов в деятельности казахстанской современной живописи. Результаты предоставленные в виде методологических и практических учебников и пособии, выполненные исследования помогают в грамотном и эффективном применении их в изобразительном исскустве. Героический образ многолик и многогранен. Пути внедрения и описания его образа в исскустве так же многообразно и многогранно.

Рассматривая тенденции и особенности темы Героического духа Казахстанского изобразительного исскуства, его конкретных методов, прежде всего, нужно усвоить необходимость рассмотрения его в качестве объективных и субъективных факторов ведущих к подвигу, к Героическому поступку человека столкнувшегося с жестокой войной, оказавшегося вынужденным взять в руки холодное оружие и воевать, убивать, защищаться рассмотрения его в качестве общественного определенного явления природы подвига и героизма.

Цель и характер войны дают определенное поведение и действия «человека с ружьем в руках». Несмотря на множественные взгляды о войне, все они упираются в пропаганде героизма в условиях войны, в основу сути войны, то есть, в тему защиты Родины и Родной земли. Философское познание дает последовательную научно-методическую ориентацию в анализе сути этики и эстетики во время войны, а так же, во всестороннем, широком раскрытии его особенности описания в исскустве исторического реализма.

Научная новизна исследовании. Героический дух и образ его описания в исскустве отличается событием, впервые взятым как объект исследования в сфере исскуствоведения и общего анализа основных принципов влияния в сформировании казахстанского патриотизма. Разработка исскуствоведческих предположении и научных результатов по исследованию таковы:

- с помощью исторического реализма заключаются умение сохранить свое национальное лицо в условиях культурного развития и обновления казахского исскуства в эпоху меркантильных рыночных отношении;

^

- героический дух и описание его образа в исскустве доказывается духовно-патриотическим началом и в качестве его продолжения;

- в пространстве социальной жизни созерцается духовное влияние художественного исскуства;

^

- анализируются тенденции и особенности Героического духа Казахстанского изобразительного исскуства.

Основные научные принципы предоставленные к защите:

- в ходе анализа путей описания героического образа в изобразительном исскустве и его особенностей, прежде всего были рассмотрены полное или частичное, последовательное описание произведении исскуства, описание нюансов горькой правды жизни, в чем видны глубина и его отличительные черты, первоначально значительное и противоречивое описание художественной идеи и описания его образов;

- совершенство степени художественного мастерства и пластический вид идеи данного вида исскуства, общий диалектический процесс превращения мысли в произведение исскуства;

- рассмотрение сформирования художественной идеи через темы Героического духа, из его принципов и особенностей. Выделяются особенности художественных произведении казахстанских художников, их философские содержания, национальная характеристика относительно темы исторического героизма.

- в научной части в ходе исследования доказывается природа казахстанской земли представляющяя национальные особенности и нашу национальную природу описанные в произведениях художников, исторические лица оставившие незыбываемый след в истории родной земли и отечественные кровопролитные войны за родные земли и в защиту Родного Народа с врагами жадно покушавшими на нашу свободу и природные богатства. Анализируются особенности темы Героического духа Казахстанского изобразительного исскуства.


^ Теоретические и практические ценности дисертации, сферы применения. В теоретическую основу работы относятся методические принципы исскуствоведческих трудов теории логических особенностей. А к основе методологии сортировки относятся исследования общей истории живописи, систематизация в части истории, и т.д. сформированные методы и их установки. В поиске защиты диссертационной темы используются способы и методы рациональной оптимизации моделирования, концепции и другие способы в культурологии, истории исскуства и философии ХХ века.

Архитектоническое единство в содержании работы возникает в определении внутренней связи исторических анализов, в процессе разъяснения культурной редакции акцентируется особое внимание к унитарности произведении исскуства национальной живописи.

Теоретическая ценность исследования стимулируется культурологическими картинами историческо-художественных форм живописи, оказывает влияние в обращении внимания методологических проблем истории исскуства страны и творчества среди корифеев исскуства изобразительного исскуства. Среди них шаг вперед смело продвигаются новаторские основы современного изобразительного исскуства.

Результаты и принципы диссертационных исследовании находят применение на занятиях специальных предметов связанных с живописью в высших учебных заведениях исскуства, в предметах эстетики, в университетах исскуства.

^ Изложение и одобрение результатов диссертационного исследования.

Диссертационный поиск был выполнен в кафедре «живописи» факультета «Живопись и скульптура» Казахской Национальной Академии Исскуства имени Т.Жүргенова, вопросы были предложены к рассмотрению на заседании данной кафедры.

В связи с темой диссертации:

1. Произведение художника Ж.Кайрамбаева посвященное к историческим рисункам /картинкам/. «Хабаршы» научно-исследовательский журнал военного института МБ РК. 2010 г. №3(9).57-60 стр.

^

2. «Психологические качества нового периода казахского исскуства». Философский альманах. 2011.№1. Январь. 69-74 стр. В соавторстве с Ж.Беристеновым.

3. «Место реализма в Казахстанском изобразительном исскустве». «Жамбыл и эпические наследия тюркских народов». Научно-практические материалы международной конференции. КНАИ имени Т.Жүргенова–Алматы. 2011 г. В соавторстве с Ж.Беристеновым, были опубликованы все номера и три статьи.




^ MINISTRY OF EDUCATION AND SCIECE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN

Kazakh National Art Academy named after T. Zhurgenov


ULAN DAUBAI

Improvement theme hero-spiritually in Kazakhstans art painting

(1990-2010)

60M41300 «Painting»

Specialty: «Painter»


^ ESSAY

Report of preparation research academical magistry version


Scientific leader:

Zh.T.Beristenov

Docent. Candidate of philosophy science

Prometer of art RK


Almaty 2011


The structure and volume of work. Structure of the thesis is determined according to the goals and objectives stipulated in research work. Structure of the thesis consists of introduction, the two main chapters, conclusion, a list of literature, illustrative materials and application. Common characteristics of work. Dissertation is devoted to searching the interpretation and rasmotrenii new possibilities of painting occupies a very important role in the field of art with its innovative trend in contemporary culture. Yet, in art there are subject areas that are clearly distinguished by their depth and importance. Theme of heroism and deeds of the Spirit reveals the great qualities of a person ready to not only defend to the last drop of blood, picking up a cool weapon in difficult moments, thus showing an endless devotion to his people, the Motherland, but actually ready to give their lives for their homeland and the motherland, Affirming the power of the spiritual values \u200b\u200bof society, occupies a special place in the world of art and culture of a country, state as a whole. This area arts paves the way for ideological renewal of patriotism, unfortunately, underestimated in today's society, the revival of the natural qualities of our ancestors bestowed to us from above, as well as it can not lightly forget the high spiritual values \u200b\u200bof our ancestors, and their elder brothers, deeper understanding of the history of his native land.

^ Volume master's thesis: 75 pages.

Number of used papers: 54

Commonly used terminology in the study of expression and speech: a historical realism, heroic spirit, the battle genre, historical personages, historic battle, the spirit of patriotism, heroism, war, art, color, color scheme, plot, aesthetics, psychology, style, trend, trend.

^ Relevance of the topic and its relationship with government programs. Socio-cultural trend of independent Kazakhstan, based primarily in the treatment of attention to human treasures, a reasonable return to the moral wealth of the progressive national traditions and customs, in all spheres of culture preservation of national identity, the recognition of the rich treasures and identity of national culture. Despite all the difficulties and the experience of different systems of historical periods, artistic arts and today finds umsetnoe continued without losing their specific characteristics. If we consider the period from the beginning of the formation of beautiful art to the present day, a significant change can be learned from the history of art.

In today's day of mass globalization, half of the people throughout the world are deprived of their native language and national characteristics. Hence, the language and spirit, the national psychology and philosophy, culture, including the current maintenance and development of art of the Kazakh ethnic group is a hot topic of our time ... The main objective of social development, implementation of a spiritual support person himself. Talent and ability is priceless national heritage, it is in any case should not remain outside the focus of its owners - the state and society ", - said the philosopher scientist S. Tankan. Hence, in a society are very different substances determines the person's identity, its signs and symptoms of every individual a specific person are reflected in the form of unitary accumulation. Man - an active member of the public life, complex social phenomenon, so in essence man can not affect the qualitative features of the society of that era, living through this individual. In an ethnographic science proves that everyone is a supporter, the heir and defender of their society around the world representing their national natural features, material culture, traditional customs, its own national language. Kazakh President Nursultan Nazarbayev saying "To properly address the economic interests of the country - we need to recognize, respect for our distant-close states. And in this bustling time, a reliable way to recognize ourselves in other-a true story, a progressive science, rich culture "- a clear indication of the need to respect the artistic heritage of a civilized culture. We know that in every generation with education for ages cuschestvuyut kind of spiritual history, edification, ideology, kontseptsionnye findings and a clear system of culture. Fine arts of our people begins with ancient times. To date, the importance of creativity in recognition of his artistic, cultural, spiritual, social, historical, natural and specific features. Determination on the basis of the constituent elements of culture, recognition, accumulation of advanced types of samples and art works of fine art today, is a particularly important problem of modern research. There is no doubt that the social structure and culture of a society are closely interlinked. Relevance of research topic: The theme of the heroic deed, and its image in art has attracted the attention of society and of course, continues to attract. This is certainly not accidental. Whoever put forward these issues and no matter how trying to solve them - it is in direct or indirect value necessarily sick, deep, exciting, not only philosophers and authors of art, but also sociologists, in general, mankind all over the world, the opposite phenomenon unwavering mutual combat severe War and the solar world.

World history is rich with culture Multiple evidence indicates a unique effect of the image of the Spirit of Heroism to the deep sensitivity of man and his mental state. Any genre or form of art genre, any theme or works of narrative images of realistic product is designed to educate an individual personality. If still life separate issue, and another separate theme is - the landscape, another distinctive region-themed paintings dedicated to the path of life of the character. Their potential impact on the mental state of a person, too peculiar. Thematic patterns in the human sense are different. For example, if the household plots meaningfully influence a person possess odinite qualities, dramatic paintings - influenced by her, but heroic images of brave - give the man a particularly high feelings. Certainly it is understandable that a gifted talent of the artist, his ability to see in an ordinary person of a particular, his awareness and understanding of the profound nature of your drawing of the image associated with a number of circumstances. Of the extent and relevance of research topic arises the possibility of clarifying the main objective of work. Many of the changes taking place in modern society, social, spiritual, cultural nature of being put together with the spiritual culture is reflected in the character formation of the language of presentation and image, color, paint, plastic structure of the decision, in constant illustrative, the method of solving the problems of modern art artists, craftsmen, designers and researchers. The Art of Painting in the history of art of Kazakhstan holds a special place. Watercolors, oil paints are the original tools of the Republican art of painting to date invested back-breaking contribution to the mastery of traditional realistic art direction art of our fellow artists. Careful disassembly of each painting rich national content in the works of artists, craftsmen, influences in the disclosure of his unusual signature in the possibility of issuing the content, the various nuances of its compositional structures of artistic creativity, as well as in the definition of its artistic features. Of course, now the number of artists has grown significantly. Among them are of historical portraits of such outstanding authors paving a wide road in the world of spirituality, the national dependence as Agymsaly Duzelhanova, Zhumakyna Kayrambaeva, Bakythana Myrzakhmetov, Nicholas Ashtema, Dosbol Kasimov, Kazbek Azhibek, Omirbek Zhubaniyazova, Daulet Aymagambetova, Talgat Tileuzhan, Nurlan Karymsakova, Zhamhana Aidar, etc. thanks to the theme of the Spirit of Heroism described in a realistic direction is determined by the history of the ancestors, the relationship of works of art with true life of the Kazakhs. Art and molodichnaya theme heroic spirit contributes to the birth of the national idea in every conscious person.

One of the challenges in different parts of society perestroike job evaluation Kazakhstan artists. However, emphasizing the national character traits content of art, it is necessary to understand and feel it. Understanding your own art, as well as, treatment of special attention and it is available peradacha future generation is our primary objective and goal.

^ Aims and objectives of the study. Heroic spirit in life and art - a multifaceted concept. It can be seen not only in the behavior and actions of ordinary people, unfortunately, facing vorruzhennym confrontation, revealed honor, duty and exploit these ordinary people. It is clearly visible in calm, peaceful conditions specified period beyond the warrior in society. In a feat of heroism and a variety of spiritual and moral, aesthetic, psychological edge. It is, for example, in the framework of a one-time feat, "seen in the labor, consumer, or in separate actions on the battlefield. But it may be reflected in multiple actions are long time processes constituting mutual common goal. Along with the inherent nature of the individual, heroism and spiritual, can also characterize the behavioral effect of a particular group. This step kankretny thousands, ten thousands, Millon people. In such circumstances, Heroism describes attitudinal characteristics of qualities defined the concept of "universal heroism." If we consider, on the other hand, the heroism - the destruction of obstacles and hindrances to order from the outside in society, in a collective, a group of people and the individual. However, it is revealed in the confrontation "obstacle interference" from the inside in a controversial fight inner state of soul of man's struggle with itself. In the study, to achieve the goals find their solutions the following tasks: - acquisition of scientific and theoretical information on isskustvovedeniya and traditional culture and modern native art - a study of the works in accordance with ethnography, cultural theory in psychophysiological, psychological side of man in the constitution of the theme of heroism in the field of painting - an interpretation of the analytical study of objects of different stylish direction paintings - investigation of the influence techniques themes of heroic spirit of a society, man. The degree of research topics. We think that this research will reveal features of the spiritual, social, aesthetic and outlook view, to recognize the creative heritage theme of the heroic spirit of Kazakhstan fine arts.

Kazakh artists particularly interested in the life history, the patriotic spirit of the native people. Therefore, by instinct only to her nature, and especially artistic creativity space theme heroic spirit is indispensable in the world of arts and culture in general. Artists' works skillfully disclose those truths connected with the history of his people, the motherland. In a study of their works can highlight the Formation svoebraznogo opinions, studies such as R. isskustvovedov Yergaliyeva, E. Malinowska, K. Lee, BK Bayzhigitova, KK Bolatbaeva, AS Galymzhanova, AK Yusupova, KZ Halykova etc. Work of fine art is not dead copy, is not able to repeat the truth. Work of fine art a great phenomenon, emerging as an important content of political, philosophical, aesthetic, ethical ideas of the spiritual meaning of the era. Creativity of this kind of art are perceived in space through its full assessment, understanding and awareness. The history of Kazakhstan fine art is unthinkable without the classical art of advanced artists of the country. Of course, pure fiction turning into a nation living in harmony with the phenomena of the new century. The degree of construction in art themes heroic spirit, its image in contemporary art of Kazakhstan's fine art has led the analysis of case studies on the content and form of fine art. Object and subject of the work. The property has a theme of research is the study of processes heroic spirit formed in the processes of artistic art in Kazakh 1990-2010 years. In a study much different styles of images of public space and time.

Theoretical and methodological justification of work. From the theoretical justification can be seen on the role of topic Kazakhstan heroic spirit in the formation of a new human society. The practical importance of the research provides a tremendous opportunity to use its results in the activity of Kazakhstan's modern painting. The results provided in the form of methodological and practical textbooks and performed studies help in acquiring the skills and effectively applying them in the fine arts. The heroic image of a diverse and multifaceted. Way of introduction and description of its image in art as diverse and multifaceted.

Considering the trends and features the theme heroic spirit Kazakhstan fine art, its specific techniques, primarily to learn the need to consider it as an objective and subjective factors leading to achievement, the heroic deeds of a person faced with a brutal war, was forced to to take up arms and fight the cold, to kill, to defend its consideration by the public as a specific natural phenomenon of achievement and heroism. The purpose and character of the war produce a certain behavior and actions of a man with a gun in his hand. " Despite the multiple views on the war, they all run into the promotion of heroism in war, based on the essence of war, that is, the subject of protection of the Motherland and Mother Earth. Philosophical knowledge provides a coherent scientific and methodological guidance in analyzing the essence of ethics and aesthetics during the war, as well as, in a comprehensive, wide-open its features descriptions of historical realism in art. Scientific novelty of the study. Heroic spirit and the image of his descriptions in art differs event, which was first taken as an object of research in the field isskustvovedeniya and general analysis of the basic principles of influence in the constitution of Kazakhstan patriotism.

Development isskustvovedcheskih assumption and the scientific results of the study are as follows: - With the help of historical realism are the ability to preserve its national identity in cultural development and renewal of Kazakh art in the era of mercantile market relations - the heroic spirit and a description of its image in art prove the spiritual and patriotic beginning and as it continued - in the space of social life, contemplated the spiritual impact of art art - analyzes trends and patterns of heroic spirit Kazakhstan fine arts. Basic scientific principles to the protection provided by: - \u200b\u200bthe analysis of ways the description of the heroic image in the visual arts and its features, especially considered in whole or in part, a consistent description of the product of art, a description of the nuances of the bitter truth of life, what is visible and the depth of its distinctive features, initially large and contradictory description of artistic ideas and descriptions of his images - the perfection degree of artistic skill and plastic form the idea of \u200b\u200bthis type of art, the overall dialectical process of turning ideas into a product of art - consider the formation of artistic ideas across topics Heroic spirit of its principles and features. Features of artistic works of Kazakh artists, their philosophical content, the national response with respect to the historic heroism. - In the scientific part of the study prove the nature of the Kazakh land is national identities and our national nature described in works of art, historical person who left nezybyvaemy mark in the history of his native land and native bloody wars for their homeland and to protect their people against the enemies hungrily ate our freedom and natural wealth. The features of the theme heroic spirit Kazakhstan fine arts.

Theoretical and practical value of the dissertation, the scope of application. In the theoretical framework of methodical principles include works isskustvovedcheskih theory of logical features. And to sort through the methodology include the study of the general history of painting, ordering a part of history, etc. formed methods and their installation. In search of defense of the thesis topic used techniques and methods for rational optimization modeling, concepts and other methods in cultural studies, art history and philosophy of the twentieth century. Architectonic unity in the content of the work appears in the definition of internal communication of historical analysis, in the process of explaining the cultural editorial emphasizes the special attention to the product of unitary national art of painting. The theoretical value of the research stimulated culturological picture of the historical and artistic forms of painting, influenced by outstanding attention to methodological problems in the history of art and creativity among the country's leading lights of fine art art. Among them, step forward boldly advancing innovative framework of contemporary fine art. Results and principles of the dissertation research are used in the classroom of special items related to the painting in higher education art, in the subjects of aesthetics in art universities.

Presentation and approval of the results of the research. Dissertation search was performed in the department "painting" faculty "Painting and Sculpture" of the Kazakh National Academy of Arts named after T. Zhүrgenova, questions were proposed for consideration at the meeting of the department. On the topic of the dissertation:

1. The artist J. Kayrambaeva dedicated to historical figures / images /. "Habarshy" Research Journal of Military Institute MB RK. 2010 № 3 (9) .57-60 page

2. "Psychological quality of a new period of Kazakh art." Philosopher's Almanac. 2011. № 1. January. P. 69-74 In collaboration with J. Beristenovym.

3. "The place of realism in Kazakhstan fine arts." "Zhambyl and the epic legacy of the Turkic peoples." Scientific-Practical Materials International Conference. KNAI name T.Zhүrgenova-Almaty. 2011 Co-authored with J. Beristenovym were published all guest rooms and three stories.




Похожие:

Қазақстан республикасы білім және ғылым министрлігі iconҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласындағы бақылау Комитетінің 2014 жылдың бірінші жарты жылдығына арналған тексеру жоспары
Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті төрағасының 2013 жылғы 3 желтоқсандағы №1519...
Қазақстан республикасы білім және ғылым министрлігі iconҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласындағы бақылау комитетінің 2012 жылдың екінші жарты жылдығына арналған тексеріс жүргізу жоспары
Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті төраға орынбасарының 2012 жылғы 4 мамырдағы...
Қазақстан республикасы білім және ғылым министрлігі iconҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласындағы бақылау комитетінің 2012 жылдың бірінші жарты жылдығына арналған тексеріс жүргізу жоспары
Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті төрағасының 2012 жылғы 07 желтоқсандағы №1181...
Қазақстан республикасы білім және ғылым министрлігі iconҚазақстан республикасы білім және ғылым министрлігі
Республикасы білім және ғылым министрлігі, Корей Республикасының мәдениет, туризм және спорт министрлігі, П. Чайковский атындағы...
Қазақстан республикасы білім және ғылым министрлігі icon2010-2011 оқу жылында Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі білім беру ұйымдарында қолдануға
Республикасының Білім және ғылым министрлігі білім беру ұйымдарында қолдануға ұсынған оқулық басылымдарының тізбесін бекіту туралы...
Қазақстан республикасы білім және ғылым министрлігі iconҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім беру академиясы информатика жалпы білім беретін мектептің 7-9 сыныптарына арналған
Республикасы Білім және ғылым министрінің 09. 07. 2010 жылғы №367 бұйрығымен бекітілген
Қазақстан республикасы білім және ғылым министрлігі iconҚазақстан республикасы білім және ғылым министрлігі пресс релиз
Республикасының Білім және ғылым министрлігі, Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы, П. Чайковский атындағы Алматы музыкалық...
Қазақстан республикасы білім және ғылым министрлігі iconҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті» Республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорнының жарғысы
...
Қазақстан республикасы білім және ғылым министрлігі icon«Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау» мемлекеттік
«Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік...
Қазақстан республикасы білім және ғылым министрлігі iconҚазақстан республикасы Білім және ғылым министрлігі
Бағдарлама Қазақстан Республикасы Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес «6М020500 – Филология» мамандығының...
Қазақстан республикасы білім және ғылым министрлігі iconҚазақстан республикасы білім және ғылым министрлігі
Л. Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті 2014 жылдың 11 сәуірінде өтетін студенттер, магистранттардың және жас ғалымдардың...
Разместите кнопку на своём сайте:
Документы


База данных защищена авторским правом ©kze.docdat.com 2000-2014
При копировании материала обязательно указание активной ссылки открытой для индексации.
обратиться к администрации
Документы